Meest gestelde vragen

De track and trace code geeft soms pas de informatie als het pakket dicht bij het afleveradres is. Dit betekent dat het enkele dagen kan duren voordat de exacte locatie van het pakket te zien is. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.

Met deze link kan je de bestelling gemakkelijk volgen: http://parcelsapp.com/nl

De gemiddelde levertijd van onze producten is 7 tot 21 werkdagen.

Stuur een e-mail naar contact@dagoodi.nl en wij sturen het retourformulier naar je toe.

Defect artikel:
Je hoeft geen producten te retourneren die bij ontvangst defect zijn. We kunnen ze immers niet meer terug in de verkoop brengen. Wel vragen wij één of meer foto's van het product om het defect te bevestigen. Je krijgt dan vervolgens het aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, teruggestort.

Zodra je het retoursformulier hebt ingevuld, kun je de producten naar het op het formulier aangegeven retoursadres sturen. Zorg ervoor dat je het retoursformulier bijvoegt en de zending voorziet van een Track and Trace code.

Na ontvangst van de retourzending zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening staat.

De gemiddelde levertijd is ongeveer 7 tot 21 werkdagen.

Nadat de producten door ons zijn verzonden hebben we geen invloed meer op het verzendproces. Helaas kan het voorkomen dat een zending vertraging oploopt. Wij verontschuldigen ons hiervoor.

In sommige gevallen neemt de douane tijdelijk een pakket mee om het te inspecteren. Dit gebeurt soms gewoon, helaas kunnen we hier niets aan veranderen. Maar maak je geen zorgen, als je een bevestiging hebt ontvangen is je bestelling onderweg!

Algemeen

Je zou bijna denken van niet vanwege de lage prijzen en grote kortingen, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het tevreden zijn met relatief lage winstmarges, kunnen we producten verkopen voor een lage prijs.

Je kan een bericht sturen via ons contactformulier. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden als het gaat om een vraag over jouw bestelling!

Om een telefonische klantenservice te hebben, hebben we vast personeel, een kantoor, telefoons en vaste uren nodig. Zonder al deze vaste kosten kunnen wij scherpere prijzen bieden, en met onze klantenservice via e-mail kunnen wij je net zo goed en snel helpen!

Wij adviseren je om contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar contact@dagoodi.nl of via ons contactformulier. Vergeet niet om je ordernummer te vermelden in het bericht. Wij doen altijd ons best om alle klachten naar volle tevredenheid op te lossen.

Bestellen en betalen

Het plaatsen van een bestelling bij ons is heel eenvoudig. Klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar jouw winkelwagen. Klik op 'Veilig afrekenen', vul je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact of Creditcard. Het is momenteel niet mogelijk om per telefoon of e-mail te bestellen.

Natuurlijk kan dat! Neem contact met mij op via ons contactformulier. Wij halen het zo snel mogelijk op. Wij zullen het geld dan zo snel mogelijk terugstorten op de rekening van herkomst.

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Hieronder vind je de drie betaalmethoden die wij momenteel ondersteunen.

- Creditcard
- MasterCard/VISA
- PayPal

Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

Natuurlijk is het dat! Alle bestellingen op Dagoodi.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webwinkelaanbieder Shopify. En alle betalingen op Dagoodi lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.

De betaling is gratis. Dagoodi neemt deze kosten voor zich. 

Verzending

De verzendkosten voor een bestelling boven €40 zijn gratis, Dagoodi betaalt dit! Onder de €40 berekenen we een vast bedrag van €2,95 voor verzending.

Dat hangt af van waar je het pakketje heen stuurt, maar gemiddeld duurt het 7 tot 21 werkdagen voordat verwerkte orders aankomen. De leveringsgegevens worden in je bevestigingsmail vermeld.

Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven op welk adres je het pakket of de envelop wilt laten bezorgen. Dit kan een thuis- of werkadres zijn. Vermeld altijd je eigen naam.

The Track & Trace code of your order can be found in the shipping confirmation we send you via email.

Vanaf het moment dat jouw pakket bij het postorderbedrijf is aangekomen is de Track & Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan optreden voordat de Track & Trace geactiveerd is, maximaal enkele dagen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces.

Heb je niets ontvangen na de verwachte levertijd? Neem dan contact met ons op.

We maken gebruik van alle grote transportbedrijven en lokale koeriersbedrijven. Tijdens het afrekenen kun je zelf een bezorgmethode selecteren. 

Retourneringen

Wij streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met onze producten. Als je liever een bestelling retourneert, helpen we je hier graag mee. Producten kunnen binnen 14 werkdagen na ontvangst worden geretourneerd. Stuur ons een e-mail en we nemen je mee door het proces.

Na ontvangst van de retourzending wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert, betaal je zelf de retourneringskosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug.

Allereerst natuurlijk onze verontschuldigingen. Je kan het beste direct een retouraanvraag doen door contact met ons op te nemen. Stuur een e-mail naar contact@dagoodi.nl, wij sturen je dan een retourformulier.

Je aanvraag zal binnen maximaal 24 uur worden verwerkt en we doen er alles aan deze naar volle tevredenheid op te lossen!

Neem contact met ons op voordat je een product retourneert. Dit kan via ons contactformulier. Wij begeleiden je dan bij het maken van de retourzending.

Zorg er bij het retourneren van producten voor dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het goed verpakt is. Wij accepteren geen retouren als het product beschadigd is omdat het niet goed verpakt is. Zorg ervoor dat het product in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Na ontvangst van de retourzending wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Als je geld van ons terugkrijgt, zullen wij deze restitutie binnen 5 werkdagen verwerken.

Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug. Het hangt af van de snelheid van je bank wanneer het geld op jouw rekening staat. Wij houden jou altijd op de hoogte van de terugbetaling.

Klantenservice

Elke werkdag bereikbaar

Stuur een bericht

Wij staan voor je klaar